Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne w tym tygodniu

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
My name is Kuba, i'm 13 years old. I love swiming and photographing. xoxo I like Miley Cyrus, James Arthur, Rihanna and Lana Del Rey
Swirly Pointer
niedziela, 30 września 2012

ZMIANY

Cześć wybaczcie, że długo nie pisałem, ale nie miałem czego napisać poza tym chcę zrobić przerwę i gram natomiast tylko w weekend! :) Wrócę na bloga i będę pisał regularnie jeśli liczba odwiedzin wyciągnie 7.000! Znalazłem teraz suuuuper gry stare, ale jare! Oriental Flirting Game, Naleśnikarnia Papy i Sue Beauty Machine! :D No i oczywiście dnie przesiaduje na facebook, żeby mnie złapać piszcie na pocztę na MSP w weekend odpowiem. Na razie mam 16 lvl, a za miesiąc chcę mieć 17, ale wracając do tematu... Zmieniły się obrazki w oknie co można robić oraz postacie obok!
                                                WYRAŹ SWOJĄ KREATYWNOŚĆ
                                               WYBIERZ SWÓJ WŁASNY STYL
                                                STWÓRZ SWOJE WŁASNE FILMY
                                                  STWÓRZ WŁASNĄ MOVIESTAR
                                                  STAŃ SIĘ BOGATY ORAZ SŁAWNY
                                                 ROZMAWIAJ ZE SWOIMI PRZYJACIÓŁMI
 Zwierzęcy przystojniak
 Kobieta Paw
 Potworna Bogini
 Kobieta Pudel
Kocia królowa
Waleczna bohaterka
 Nurek - Chłopak
 Nurek - Dziewczyna
 Odrażająca piękność
Różowa Panna

1 komentarze:

Marta pisze...

Fajny post . Szczególnie,że skopiowany ode mnie xD Tsaa na moim zepsutym bloguu ...