Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne w tym tygodniu

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
My name is Kuba, i'm 13 years old. I love swiming and photographing. xoxo I like Miley Cyrus, James Arthur, Rihanna and Lana Del Rey
Swirly Pointer
wtorek, 1 maja 2012

Debilizm bo tylko tyle można powiedzieć

Witajcie kochani! Dziś postanowiłem odwiedzić moją księgę gości i po prostu ręce mi opadły. Jak można wypisywać takie wulgaryzmy na osobę, której się nie zna!


Spójrzcie na drugi i trzeci komentarz, Ciacho**xP to chyba jakaś patologia jednej z wielu imprez na, której przychodzą jacyś zboczeńcy i nas wyklinają nie raz słyszeliście pewnie o takiej sytuacji, ale Zuza4996 Ciebie, ani razu na oczy nie widziałem. To nie wszystko, Zuza postanowiła jeszcze więcej powypisywać głupot!

Yhym.. więc tak się bawimy jesteś już zgłoszona z wielu kont tak samo jak twój kolega i zostaniesz pewnie przez ponad 3000 czytelników bloga.


Mam nadzieję, że Wam coś takiego się nie przytrafi teraz plan jaki opracowałem, aby dowiedzieć się dlaczego mnie wyklinają wysłałem więc maila z nowo założonego konta NIENAWIDZEQBI!

Ten mail wysłałem do Zuzy zobaczymy czy będzie, aż tak głupia i się nabierze.


To mail do kolegi Zuzy mam nadzieję, że wpadną prosto w moją pułapkę.
Na koniec dam screeny, abyście mogli zgłosić te postacie.







6 komentarze:

Versie pisze...

Debile.
Mam nadzieję, że dostaną blokadę.
Szkoda, że dopadli ciebie :c

madie5 pisze...

Dorawli najlepszego chlopaka na msp ;c nie przejmuj sie tym bedzie po nich :)

Marta pisze...

Jakie głupki . Powinni ich już dawno zablokować .
Tak na prawdę to niech spojrzą na siebie,sami mają 2 levele ! : /

Dalestairs. pisze...

Głupki nad głupkami . Ale wiesz co? Dobrze że masz plan, jeszcze będą płakać i żałować że w ogóle cię oczerniali. :)
Trzymaj się ; )
Fira

Madzia ;-; pisze...

mają 2 lvl :D nic nie zrobią te dzieci dekle

Anonimowy pisze...

Jeśli to prawdziwa Drozdosia to moja reakcja jest taka: :o