Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne w tym tygodniu

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
My name is Kuba, i'm 13 years old. I love swiming and photographing. xoxo I like Miley Cyrus, James Arthur, Rihanna and Lana Del Rey
Swirly Pointer
sobota, 19 maja 2012

Hakerzy na MSP

Dziś weźmiemy pod uwagę hakerów, pierwszym przykładem będzie:
rihanna$$$
Myślę, że dowody Wam udowodnią całą prawdę o rihanna$$$.
Utworzyła konto 13/03/2011
Ma 21 lvl mogła go wbić przez tyle czasu.
Wbiła go uczciwie? ;-) Nie sądzę!

Nie mam więcej ♥ IT, ale jak na 21 lvl to trochę mało.
Jeszcze słaba oglądalność filmów!
















Takiej "gwieździe" nawet nie oglądają 10 sek! ;-)
Więc 22 wejścia to dużo jak na ilość jej przyjaciół?







To zdjęcie zostało zrobione z przed miesiąca.
Teraz ma pewnie coraz więcej przyjaciół.
Zdjęcie zostało skopiowane z www.bdn-nii.blogspot.com
Ze względu na nową biografię.
Z biografii wynika, że rihanna$$$
nie ma za wiele lat i spędza dnie przed komputerem.
Na to nie mam dowodu, ale przysięgam, że
kilkakrotnie zanim pojawiła się na liście 20 lvl
przeglądałem ranking nie znalazłem jej w 19 lvl'ach!
Napiszcie w komentarzach czy się ze mną zgadzacie! ;)

6 komentarze:

Marta pisze...

Zgadzam się

madie5 pisze...

No.. ;c zła dziewczyna! x-o pewnie uzywa krytych hackow

Anonimowy pisze...

ja miałam konto wiktoria2406 al mnie okradli i miałam 8 lvl nabijałam go z rok więc to nie możliwe aby uzbierała tak szybko lvl no chyba że vip na rok

Dreamer pisze...

Miałam konto z 6 lvl :) Ktoś mi je ukradł, a dzień przed kupiłam sb VIPa na rok! :'( Ale teraz mam noffe konto które mam 4 mieśki i mam już 11 lvl :D Powiedzieć Wam jak go wbiłam? :o Kupiłam VIP na 3 miechy kupiłam boostera i tak do 6 lvl kręciłam :D Miesiąc później kupiłam doładowanie Diamond ( VIP na rok ) i tak samo 'Zakupy > Sklep Diamond > Booster' potem jeszcze kręciłam kołem fame do 1O lvl :] A 11 lvl to normalnie wbiłam :) Wróciłam z Wakacji i patrzę 1O tysi do next lvl :) A w katalogu fame do wgl znalazłam z jakieś 8 stron :D
Pozdrawiam, Salmon <3
PS JA NIE JESTEM HACKERKĄ! Uczciwie wydałam swoje Diamonds -.-" I to nie ja kłamię o prezentach! To Salmon<33 Podszywa się pode mnie -.-

Anonimowy pisze...

Ja też nie jestem hackerką wbiłam 15 lvl w prawie rok ale to dlatego ze tyle razy kupowałam vipa na tydzień i na miesiąc że mi wyskoczyło judge kilka razy miałam boostera kręciłam kołem fame, a wbiłam lvl-e bo moi znay jak mnie niema robią mi niespodzianke i oglądają filmy itp. : D

Unknown pisze...

Ja jakoś gram od prawie pół roku i mam 19 lvl a mój znaj 21