Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne w tym tygodniu

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
My name is Kuba, i'm 13 years old. I love swiming and photographing. xoxo I like Miley Cyrus, James Arthur, Rihanna and Lana Del Rey
Swirly Pointer
poniedziałek, 4 czerwca 2012

Sklepik!

Cześć, dzisiejsza notka dotyczy sklepiku. Jeśli chcecie zamówić jakieś zdjęcie poniżej musisz wysłać mi maila lub napisać do mnie na mspqbi@wp.pl w temacie wpisując tytuł zamówienie, a w treści swój nick z gry. Te fotografie są przykładowe twoje będą oczywiście inne, oczywiście musisz mieć w znaj mnie Qbi, a jeśli mnie nie masz należy mnie zaprosić.


MovieStar

Cena za zdjęcie 2 autografy lub obejrzenie jednego filmu. Świetne do awatarów na GG, Skype, chat, ale też do podpisywania się pod postami.

                                                                          Partner



Na zdjęciu oczywiście będziesz ty ze swoim wybrankiem/wybranką cena 3 autografy lub zobaczenie jednego filmu.

Przyjaciele



Idealne pamiątkowe zdjęcie ze swoim przyjacielem, cena obejrzenie dwóch filmów lub 3 autografy o zawartości 200+ fame.

Smutek, skrucha



Zdjęcie nie musi zawierać sytuacji powyżej, powiedz tylko co ma być na ilustracji, a ja spełnię twoje życzenie cena look na 4 filmy lub 5 autografów.

Zdjęcie dostaniesz w ciągu tygodnia lub wcześniej.

0 komentarze: