Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne w tym tygodniu

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
My name is Kuba, i'm 13 years old. I love swiming and photographing. xoxo I like Miley Cyrus, James Arthur, Rihanna and Lana Del Rey
Swirly Pointer
poniedziałek, 4 czerwca 2012

Great Face

W nowym punkcie o poradach modowych pokażę, wam jak ubierać się tanio, modnie.
Dzisiejszym tematem będzie twarz, pokaże Wam jak nie możecie wyglądać, a jakie są najlepsze ornamenty twarzy, większość z nas nie ma VIP więc pokażę opcję VIP oraz nie. Proszę bardzo uważnie przeczytać notkę bo napisanie jej zajęło mi ponad 2 godziny.

Usta: Basic Boy
Oczy: The Man
Nos: Regular
Cera: 17 | 1.200

Jeżeli chodzi o cerę to polecam numer 17, czwarta od końca, żebyśmy nie wpadli na żółtą, czy białą skórę.


 Gotowy efekt ; )
Moja propozycja z VIP dla panów to:


Wspaniale ; 3

Usta : Pierced
Nos : Freckles
Oczy: Top Men |1.100

Czas na dziewczyny. Tutaj mam jedną propozycję na bez VIP, a znacznie więcej dla osób z pakietem.


                     
Nos: Pointy
Ust: Big and Bold
Oczy: Glitter Galore | 1.050 $



Oczy: Sweet Stuff
Nos: Petite
Usta: Pierced | 1.100 $



      



Nos : Freckles
Oczy : Sweet Stuff
Usta: Cherry Gloss | 1.100 $

0 komentarze: