Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne w tym tygodniu

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
My name is Kuba, i'm 13 years old. I love swiming and photographing. xoxo I like Miley Cyrus, James Arthur, Rihanna and Lana Del Rey
Swirly Pointer
środa, 20 czerwca 2012

Moderatorzy zwariowali

Zostałem zablokowany. No jasne, ciekawe jaki powód? Jak zwykle z byle powodu, już nie raz zbanowali osoby za napisanie "nwm" czy też "hasło" na MSP wrócę w piątek, a na razie można mnie złapać na Karmelowy♥. Pierwszy raz dostałem blokadę, ale z resztą tylko na 22 godziny. Co za ulga. Z resztą zobaczcie sami.

Rozmawiałem z Weroniką, moją dziewczyną na MSP miley_210. Bardzo nie lubię czatu na MSP. Na moim bardzo często nie dochodzą wiadomości.
No i znam Weronikę od roku więc znamy swoje GG więc poprosiłem, aby weszła. Potem poszedłem zjeść kolacje i stałem się offline. Wchodzę ponownie i baam blokada. Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie. Pozdrawiam Was serdecznie!

10 komentarze:

Unknown pisze...

popieram teraz jest tyle zablokowanych słów że szok !? Co to ma wogule być!!!!!!Adminowi chyba na łeb padło!!!!sprubójcie napisać nikoledon to wam wyskoczy że nie wolno pytać o hasło!!!A jak napiszesz podasz mi swoje hasło to już nie jest zablokowane!!! jak coś na msp jestem Dziunia0012 :)

Unknown pisze...

a i jeszcze chciałam dodać że to super blog o msp :)

Madzia ;-; pisze...

nie można napisać ,,szuka''

Alaneczeq pisze...

Nie można napisać "Skype" o.o

Anonimowy pisze...

poprostu hamstwo

Anonimowy pisze...

Lol ale blokada na MSP z powodu pisania że się czegoś nie wie to już przegięcie. Oni chyba oszaleli LOL!

Unknown pisze...

;OO Bida <33

Monikacz1 pisze...

jak kiedyś napisałam nk to dostałam ostżerzenie

Unknown pisze...

Ja tylko napisałam fb i mnie zablokowali o.o

Unknown pisze...

sex i chuj huauhahuauhauhahu