Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne w tym tygodniu

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
My name is Kuba, i'm 13 years old. I love swiming and photographing. xoxo I like Miley Cyrus, James Arthur, Rihanna and Lana Del Rey
Swirly Pointer
poniedziałek, 16 lipca 2012

AnanaseQ

Witam pewnie, sobie pomyślicie, że jestem jednym z namolnych fanów Ulki, a jednak nie. Chodzi mi o to, że oczerniacie ją dla własnej sławy, właśnie przez to ona odeszła, a teraz spamujecie jej tablicę. Nie wierzycie mi? Pokaże Wam kilka dowodów. :)

Nie jeden zauważył, że to fotomontaż... Autorka filmu się strasznie pogrążyła. Ten film już wędruje po MSP, a także w postaci ArtBook.

Tutaj Ulka, oczerniała swoją siostrę, ale wiecie jak to jest taki rodzinne wyzwiska i już na ok. 3 blogach znalazłem tematy typu "AQ wyzywa swoją siostrę :O" Śmieszni jesteście, nie macie siostry lub brata, nie? Może kuzyn/ka? Zrobicie wszystko by ją pogrążyć, a inni to po prostu jej lizodupy, i potem piszą do przyjaciół, "oooo Ulka mi odpisała ja nie mogę" powtarzam w tej grze liczy się tylko lans... ._.


(Kliknij, aby powiększyć)
Tutaj znalazłem stary ranking *o* Znalazłem to tylko na dwóch blogach ludzie srali "AQ ma konkurencję!" Apeluję odwalcie się od niej bo to nie jest miłe jak wszyscy do Ciebie wypisują takie głupoty...

Już wkrótce, post o złodziejach kont! ;-)


0 komentarze: