Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne w tym tygodniu

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
My name is Kuba, i'm 13 years old. I love swiming and photographing. xoxo I like Miley Cyrus, James Arthur, Rihanna and Lana Del Rey
Swirly Pointer
czwartek, 19 lipca 2012

Diamenty

Jak już większość wie na movie są diamenty.
Podoba mi się w nich lvl booster i te obniżki o 50 % c:
Ale wygląda jak gra PetParty. Sc i diamenty. Oczywiście tylko dla VIP, a na starcie nie dostaliśmy nawet 3 :/
Nowy pasek (weim  że mało sc :D)

VIP

Tutaj pojawił się nowy ''sklep''

A tu co można zakupić za diamenty.

Wraz ze zmianami pojawił się nowy konkurs.
Wymyśliłam dwie stylizacje dla VIP :)
Nr.1 Letnia kompozycja ciepłych kolorów ;)


Nr.2 jest bardziej mroczny :)
No ale podoba mi się równie jak i nr.1 c:

Miley . ♥

1 komentarze:

Unknown pisze...

a jaki masz konto (nazwa) na MovieStarPlanet ?????