Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne w tym tygodniu

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
My name is Kuba, i'm 13 years old. I love swiming and photographing. xoxo I like Miley Cyrus, James Arthur, Rihanna and Lana Del Rey
Swirly Pointer
sobota, 21 lipca 2012

Wywiad z as9810

Jak się zaczęła twoja przygoda z MovieStarPlanet?
No normalnie zobaczyłem reklamę w TV :D
Gdy się rejestrowałeś wierzyłeś, że dojdziesz od takiego poziomu?
Nie, szczerze jak się zarejestrowałem pograłem 10 min i przestałem, 19 czerwca dosłownie zaczęła się moja przygoda z MSP.
Poznałeś na MSP może jakiś fajnych, ciekawych ludzi?
No mnóstwo, dużo jednak okazało się fałszywych lub mnie okłamało, lecz już się z takimi nie zadaję.
Jak długo grasz w MSP?
Już 1 rok, 31 marca minęła rocznica od założenia konta :D
Masz jakiś wyznaczony cel?
Moim celem było wbicie 20 lvl, obiecałem sobie, że jak wbije 20 lvl skończy się moja przygoda z MSP.
Filmy, które robisz to normalne czy raczej 10 - 12 sek?
Normalne, kiedyś robiłem 12 sek, ale nie dawały mi satysfakcji, robienia filmów.
Według Ciebie jak był na razie najlepszy konkurs? 
Chyba Fashion Week, czy jakoś tak. :D
Skoro idziemy w tym kierunku zrobiłeś, kiedyś film na konkurs?
Tak dwa :D Najlepszy był Crazy Story.
Czy Twoi obecni znajomi pomagają Ci?
No tak.
Jesteś zadowolony z tego co jak na razie osiągnąłeś? 
Oczywiście.
Ile aktualnie masz znajomych?
625.
Sporo, taka liczba Ci wystarcza, chcesz mieć ich więcej, mniej?
No więcej :D
Ile MovieStar przeważnie ogląda Ci filmy?
Do 170 znajomych.
Kogo filmy do tej pory wywarły na Tobie najlepsze wrażenie?
No, ALAKINGI.
Rozumiem, a ty zazwyczaj jaki robisz gatunek?
Zazwyczaj to dramaty.
Nie będę, Cię już zamęczał, a ty chcesz kogoś pozdrowić?
Nooo :D suneczko123, G a b i . , ALAKINGA, Aleks(Alekay)1, Moderator :D, Mixter, ANNIIA, *CHANEL*, *Alice*:), Believer, Lukasx2, Kamil;), Bali : 331, Top_Diana, &Marta&, i Wszystkich moich znajomych
Dzięki za wywiad ; > 
Ja również dziękuje :)

0 komentarze: